torsdag 6 november 2008

Sprutdag 10

Idag vet jag inte hur det känns egentligen. Det hugger till i äggstockarna emellanåt och mitt paranoida jag inbillar mig att det är äggblåsorna som brister en efter en. Igår kväll kände jag mig svullen och sprickfärdig, trodde inte jag skulle hålla ihop över natten (lite överdrivet) men idag känns det inte så längre. Det gör mig bekymrad så klart. Läste om någon som ägglossat för tidigt pga dålig effekt av Synarela. Från att ha haft många äggblåsor hade hon helt plötsligt inga. Jag har ju bytt från Synarela till Orgalutran pga dålig effekt men det är väl ingen garanti. Försöker att inte analysera för mycket, jag kan ju ändå inte göra något åt det just nu. VUL imorgon och då får jag veta hur det står till. Snälla, låt det finnas många, men inte för många ägg som är lagom stora, lagom mogna och som kan uträtta underverk.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller tummarna för dig imorgon! För att äggen är precis så där lagom och bra som de ska:) Kram