söndag 23 november 2008

Dag 12

Idag är det ruvardag 12 och jag känner fortfarande inga uppenbara symtom. Skulle haft testdag (blodprov) imorgon, men befinner mig på jobbresa och har varit tvungen att flytta fram det till tisdag istället. Känns som det kvittar eftersom jag ändå inte tror att det har gått vägen.
Helgen har varit fylld med sociala aktiviteter med mig som given chaufför. Långpromenad i soligt snölandskap i ett försök att ladda batterierna har också hunnits med.
Känner mig trött, ledsen och besviken över hur orättvist livet ska behöva vara.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas så att du har fel, och att ni får ett positivt svar på tisdag! Visst är livet orättvist, kan inte annat än hålla med dig.
Kram

Anonym sa...

Hoppas också att du har helt fel coh att du får ett positivt svar imorgon. Tänker på dig imassor! KRAM

Signora sa...

Tack för att du hoppas för mig! Jag hoppas tillbaka för dig också!
Spännande dag imorgon. :-)