måndag 10 november 2008

Dan före plockaredan

Dan före dan. Inga läkemedel idag, det känns konstigt, som om man glömt något. Har en del spänningar kring magtrakten vilket jag hoppas är ett gott tecken. Inför mitt förra äggplock när jag blev coastad för länge kände jag absolut ingenting den dag det var dags. Vi får de hur det känns i morgon. Utöver det har jag varit så trött idag att jag skulle kunna somna stående.
Nu önskar jag så oerhört mycket att det finns fina ägg, att de blir befruktade och delar sig som de ska och att jag kan få bli ruvare som det så käckt uttrycks. Då har vi åtminstone kommit en bit längre än förra gången. Vågar egentligen inte tänka längre än till morgondagen för nederlagen gör så fruktansvärt ont. Har ingen strategi för hur jag ska hantera ytterligare ett misslyckat försök.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller tummarna för er imorgon!!! Kramar

Tingeling sa...

Hoppas allting går fint idag och att du orkar rapportera sen! Kram

Anonym sa...

Håller tummarna. Kram från Jenny.

Anonym sa...

Håller tummar och tår att det går bra för dig imorgon!
/ Longing