torsdag 20 november 2008

PMS

Idag känner jag absolut ingenting! Ingen molande känsla, inga stickningar, ingenting... Jag har varit på ett j-a humör idag som jag brukar vara dagen innan mens. Läste igenom mina anteckningar från förra behandlingen och på motsvarande denna dagen började jag blöda. Nu skjuter progesteronet upp det hela, det vet jag. Och dessutom har det gett mig en härligt skitful hy! Bättre att sluta med det, få sin mens, sörja och ladda om men det gör man ju inte för tänk om. Alla dessa OM som jag levt med under dessa år. Jag hatar dem, jag vill veta, jag vill säga ATT, därför ATT! Jag gör si och så "därför ATT" jag är gravid!!!
Från att vara hoppfull så är jag idag bara ledsen, förfärad och besviken.
Vänner, det ser inte ljust ut. Mina små embryon klarade nog dessvärre inte att klamra sig fast...
Ikväll ännu en middag med avhållsamhet från alkohol och förbjuden mat OM man nu skulle vara gravid. Ni ser, jag är arg och PMSig! SKIT

1 kommentar:

Signora sa...

Skit, skit, skit.

Men du, man kan nog faktiskt inte känna i förväg om man är gravid eller ej. Varken åt ena eller andra hållet. Så ta inte ut sorgen i förskott nu.