måndag 3 november 2008

Polisen här!

Tack för alla kommentarer till föregående inlägg! Uppskattar verkligen att ni delat med er av era erfarenheter Oavsett hur mycket information man kan söka att läsa på nätet så är det personliga erfarenheter som till slut känns verkliga, andras eller egna. Det mesta tyder nog tyvärr på att det kommer sammanfalla med jobbmötet och att jag nog måste mörka på något sätt...
Idag känner jag mig rejält uppspänd över magen, men vi får väl se i morgon. Badmintonträningen fick ställas in för jag tror det hade blivit lite för bra. Det spänner och drar ju en del. Är man dessutom tävlingsinriktad som jag är så finns det inget som heter att ta det lugnt eller att förlora en boll för att magen spänner. Det fick bli en promenad längs havet istället, vädret har ju varit fullkomligt underbart.
En sak som grusat min dag lite var att jag faktiskt blivit tagen av polisen- i trafikkontroll. Jag fick 1500 i böter vilket känns mindre kul... I morgon har jag fått tid på bilprovningen och det är nog sista gången jag slarvar med det (hoppas jag). Men polisen var söt:)

Inga kommentarer: