onsdag 26 november 2008

Mrs noja

Idag är jag bara nojig. Naturligtvis lycklig över vårt positiva besked under gårdagen, men nojig. Flög till Stockholm över dagen och hela flygtiden tänker jag då på om det är någon risk för bönan/bönorna att utsättas för det där. Jag är också nojig för att jag inte sett det positiva graviditetsresultatet själv. Tänk om den mänskliga faktorn ställt till med något som egentligen inte är sant. Vid ET fick jag faktiskt tillbaka ett papper med information om hur många ägg de satt tillbaka och tid för provtagning -gällande någon annan! Alltså helt fel namn och personnummer vilket jag själv fick påpeka... Sådant kan göra en lite orolig.
För att eliminera det jag kan så blir det eget gravtest imorgon bitti. Jag har aldrig någonsin sett ett positivt gravtest från mig själv så jag hoppas verkligen att jag får göra det imorgon.

1 kommentar:

Pez sa...

Jag hoppas för er skull!