lördag 25 juli 2009

Vecka 38+2

Nu börjar det bli tajt. Vi har en hop födelsedagar som kommer de närmaste dagarna och om bönan nu låtit vänta på sig så här länge vore det väl dumt att komma ut just när h*n inte ens får en egen födelsedag!
Har provat mycket för att få igång förlossningen nu, men ännu ingen skumpa. Har några flaskor i kylen som lockat mig under hela graviditeten men ännu är de orörda. Får se hur länge... Inga mängder ska till jag vet, jag vet men det känns ändå fel på något sätt även om jag längtar efter att få avnjuta ett glas eller två.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Va, har bönan fortfarande inte kommit ut? Varje dag utan ett inlägg här så tror jag ju att du har åkt in och sitter spänd av förväntan och bara väntar på att få gratulera. Förstår att det måste vara otroligt frustrerande att vänta för dig, för ett par veckor sedan trodde ju inte bm att du skulle klara natten utan att föda... Jag hoppas verkligen att h*n snart är redo och att bönan får en "egen" födelsedag! KRAMAR

MochM sa...

Äsch, nu väntar nu Bönan och går över tiden, allt för att få ALL den uppmärksamhet en "egen" födelsedag innebär! :)

Signora sa...

Tror som M - du kommer gå över tiden. Två veckor sisådär. Och sedan igångsättning. Och kejsarsnitt. ;-)
Nä, bönan har nog siktat in sig på en bra födelsedag nu snart.

Kram!

zygoten sa...

Haha, ni är alltför roliga:-) Hoppas verkligen inte att det ska gås över tiden, håller ju på att bli knäpp på riktigt;) Dessvärre finns det väl en risk.../Z