torsdag 9 juli 2009

Vecka 36+0

Tjoho, inne i vecka 37!!! Men jag har blivit knäpp. Jag bara gråter och gråter åt ingenting. När jag ser förlossningar på tv som jag gjort varje dag under sängläget (tv 3 Sjukhuset) är det ju förståeligt, men idag forsar tårarna utan orsak. Jag satte på musik här hemma och då bara brast det. Det var ingen sentimental musik på något sätt snarast uppåt musik, men hej och hå vad det drog igång. Jag snackar fulgråt! Ska ju dra iväg på min lilla shoppingtur snart och jag vill ogärna stå och stortjuta mellan lakan, handdukar och mobiler, men kan tydligen göra föga åt det... Slav under hormonerna eller vad?!

1 kommentar:

Signora sa...

:-) Jag har knappt gråtit alls under den här graviditeten (men bölade rejält ofta förra gången), men härom dagen började jag också störttjuta helt utan anledning. Kanske händer något med hormonerna nu på slutet?

Hoppas det blir en rolig shopping! Jag vill veta vad du köper! :-)