onsdag 8 juli 2009

35+6

Nej, ingen bebis i sikte, men sista dagen jag tar det piano.
Många tankar som far i ens huvud när man ligger såhär. Mitt största orosmoln idag är att jag inte känner så mycket av bönan. Har försökt väcka med isvatten, musik, knuffande och buffande men det händer inget. Väntar ytterligare en stund men sen ringer jag förlossningen för lite råd. Väljer förlossningen för jag vet ju att min BM bara skulle säga att det är normalt och att jag inte behöver vara orolig. Men det är just det jag är, orolig. Med tanke på allt som hänt den senaste veckan är det kanske inte så konstigt.

1 kommentar:

Signora sa...

Nämen!?! Är du fortfarande där!? ;-)
Oro är inte kul - ring du förlossningen så kanske du kan åka in göra ultraljud och ctg. Då känns det nog bättre efteråt. Eller så kanske bönan passar på att titta ut när ni ändå är där. :-)