torsdag 9 juli 2009

Lite shopping

Så ja, då var en lille shoppingtur avklarad och jag har säkert öppnat mig 1 cm till ;-). Känns ganska rejält i underlivet när jag vandrar runt och i bilen hem kändes det som om jag satt på en halv kokosnöt.
Innan jag tyckte det var dags att ge upp hann jag i alla fall med att handla sängkläder, "skyddslakan", badlakan, tvättlappar, mobil, spjälskydd, några filtar och en ursöt nalle (onödigt nu jag vet men den var så fin). Imorgon ska vi hämta hem vagn, säng och bilstol. Vilken lycka att få gå där och handla saker till mitt nya, lilla barn, kunde dock hålla tårarna borta som tur var.

3 kommentarer:

Signora sa...

Blöjor! Du måste köpa blöjor! :-) Och våtservetter.

Och tack för påminnelsen och spjälskydd. Det måste jag också fixa.

MochM sa...

Oj, att sitta på en kokosnöt låter sådär! :o)
Skönt att ha shoppingen avklarad. Nu kan du pusta! Efter att du köpt blöjor förstås som Signora skriver! :o)
Kram m.

Anonym sa...

Så mysigt att du fick en shoppingtur och har fått fixa lite, även om det inte låter något vidare med en kokosnöt... KRAM