fredag 29 maj 2009

Sol & Hicka

Inget misstänkt läckage än så länge idag så testet ligger på "vänt" i en låda.
Hoppas på lite skönare väder med sol nu för vi ska iväg på lite galej tillsammans med några vänner i helgen och bra väder gör alltid det lilla extra. Än så länge väldigt blåsigt och mycket moln.
Jag har tidigare funderat på varför jag inte känner så mycket hicka eller egentligen hur hickan känns. För några veckor sedan upplevde jag något som inte kan ha varit något annat, men det försvann igen. Idag tror jag bestämt att jag vet vilket som är bönans hicka. Det känns långt, långt ner mot blygdbenet som rytmiska "klick", ganska snabba jämfört med vuxen hicka men vad skulle det annars vara? Om bebis ligger med huvudet nedåt verkar det ju rimligt.

1 kommentar:

MochM sa...

Hickande lite bebis! Sött!
Hoppas också på mer sol!
Ha en skön helg!
m.