söndag 3 maj 2009

Energilös

Jag blir fort trött. Vaknar och känner mig utvilad, redo för en ny dag. Efter frukost är jag trött igen. Tvingar mig att göra någonting, men så fort jag känner efter så vill jag bara vila. Imorgon har jag en hemsk jobbdag framför mig som börjar i ottan för att sedan inte sluta förrän sent på kvällen. Förstår inte hur jag ska orka, sådana dagar var ju jobbiga även när man inte var gravid... Tröttheten som sådan tar jag i och för sig gärna bara bönan mår bra och det hoppas jag verkligen h*n gör, men det är så det ligger till denna söndag kväll.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Precis samma sak för mig. Jag har dock "arbetslöshetsprivilegiet" att jag faktiskt kan gå & vila efter frukost, & det gör jag nästan varje dag. Vet inte riktigt hur jag skulle fixat dagen annars, men det gör man ju, på ngt sätt. & det kommer du också att göra, fast det är tungt... Annars kanske det är dags att gå ner lite i arbetstid nu? Det är ju inte jättelångt kvar direkt, & din & bönans hälsa är ju viktigast av allt! :) Kram!

MochM sa...

Ja det där känner även jag igen. Jag är hur pigg och glad som helst, äter frukost, jobbar ett par timmar hemma och sen när det är dags att gå iväg till arbetsplatsen vid 11 då... vill jag bara sova!

Hoppas den här dagen gick bra för dig trots allt!

Kram m.