lördag 16 maj 2009

Halvvägs

Nu är det färdigmålat! Det blev fint tror jag. Får väl se i morgondagens ljus... Nu återstår bara resten av allt som ska fixas i rummet. Det blir inte mer idag i alla fall för nu är jag trött i kroppen. Blir lite deg framför tv'n istället. Skulle gissa att jag blir för rastlös av att kolla schlagern, men slutet får man väl ändå se. Numera klagar jag mest på det dåliga utbudet i tv och trots det hamnar jag ju där i soffan med fjärrkontrollen i handen, denna glödande av febrilt zappande i jakten på något av intresse att se. Oftast slutar det med att jag inte hittar något tillräckligt intressant och somnar i soffan istället...

1 kommentar:

MochM sa...

Känner igen somnandet i soffan! :o) Det är min bästa syssselsättning nu för tiden. Händer allt som oftast...
m.