måndag 18 maj 2009

200 dagar


Idag har jag varit gravid i 200 dagar! Det verkar vara en lång tid när man ser det i skrift, men jag tycker det gått så fort.
Nu försöker jag få koll på hur bebis ligger. Förstår inte hur BM klarar det. Jag är mäkta imponerad. Det som jag tror är ett huvud kan lika väl vara en rygg eller stjärt. Vad är fötter som sparkar eller armbågar som knuffas? Jag vet ju att h*n låg upp och ned när jag var hos BM senast men bebis var ju inte fixerad så nu har jag ingen aning, igen... Spelar mindre roll just nu, men det är mysigt att försöka spekulera även om det med största sannolikhet är helt uppåt väggarna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjoho, 200 dagar:)

Jag fattar inte heller hur bebis ligger. Fick veta att även Moto ligger med huvudet nedåt, men är inte heller fixerad. Vi känner ju olika kroppsedlear, men visst är det så att en fot lika gärna kan vara något annat. Men jag håller med, mysigt är det:) Kram