måndag 11 maj 2009

Efter regn kommer solsken

Det har varit en intensiv helg och delar av den även känslomässigt intensiva. Svårt att veta vad som är hormoner och vad som är faktiska känslor. Säkert är i alla fall att allt inte kan skyllas på hormoner och att jag varit väldigt ledsen av anledningar jag inte kan gå in på här. Älskade lilla bönan måste känt att något inte var ok och buffade på så mycket h*n kunde som för att trösta mig. Söta, lilla! Måste ha tagit på krafterna för idag är det väldigt lugnt därinne.
Jag mår bättre nu och har funnit min väg ur det mörka hål jag befann mig i. Solen skiner och livet känns ganska fint igen, men ack så snabbt saker och ting kan förändras. Man ska verkligen vårda det man har!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så skönt att du har funnit din väg ut ur det mörka hålet, men tråkigt att du behövde gå igenom det. Ta hand om dig och lilla bönan! KRAMAR