fredag 30 januari 2009

Livets storhet

Idag svävar jag på små rosa moln. Allt såg fint ut på NUPP-testet och bönan var så fin, h*n vinkade, sprattlade och hickade. Resultaten så här långt var bra, nu återstår att invänta svar på blodprov för den slutliga och kompletta riskberäkningen vilket beräknas vara klart om en vecka.
Det känns så overkligt att se den lilla underbara varelsen på en stor bildskärm och inse att den finns inuti mig. Det är stort, ofattbart, vackert och en tår trillade längs min kind när jag såg bönans lilla hand med sina tydliga fem fingrar vinka åt oss. Vilken underbar dag!
Tack för alla stöttande kommentarer och peppning inför dagens undersökning, det värmer verkligen. Vill också passa på att gratulera "Hanna" och "Maria" till att deras respektive ultraljud också var bra, härligt att höra!
Nu ska det njutas av en helg som inte kunde fått en bättre start.

3 kommentarer:

Hanna sa...

Åh vad roligt! Ja, visst är det häftigt & rörande att se den lilla krabaten flaxa på därinne! :) Kram!

Signora sa...

Jag blir så glad för din skull!
Håll kvar ditt rosa moln nu och släpp inte in några oroliga tankar mer!

Kram!

Anonym sa...

Skickar tillbaka ett stort GRATTIS till dig!!! Så härligt at vi båda svävar på rosa moln och låt oss nu stanna där:) Kram