tisdag 31 mars 2009

Hunger

Jag är konstant hungrig. Skulle kunna äta hela tiden om jag inte hejdade mig själv. När jag vaknar på morgonen tror jag att jag ska gå åt av hunger. Vaknar fortfarande tidigt på morgnarna, men nu säkert pga en kurrande, skrikande mage. Försöker äta någorlunda sunt, men det känns ändå som ett ständigt svullande. Hur ska detta sluta?
En mindre trevlig sak är att jag har ont under magen, ungefär längs med troskanten. Någon som upplevt samma? Det är inte den vanliga ligamentsmärtan för den brukar dra lite längre upp, ut och mot ljumskarna. Visst växer ju magen så det knakar och smärtor är kanske inte något konstigt, men nära till oron har man ju IVF-skadad som man är...

1 kommentar:

MochM sa...

Känner igen det där med att äta konstant... Det är nog lika bra att bara göra det! :o)
m.