onsdag 25 mars 2009

Back to basic

Jag färgade håret idag eller rättare sagt, jag tonade det. Min frisör sa som förväntat att ingen vet egentligen hur det påverkar ett foster, men att hon aldrig varken under utbildningen eller av sina kollegor hört att man ska behöva avstå. Klart de säger så för att få in sina pengar tänker en ond liten advokat inom mig. Nåja, jag gav efter för min fåfänga. Är mörk i mig själv men brukar ha ljusare slingor som nu efter ganska lång tid växt ut alltför långt. Även om sommaren är i antågande och den solkyssta looken är het så återvände jag då idag till min naturliga mörka hårfärg. Känns bra. Varje gång jag blir mörk undrar jag varför jag ska vara något annat. Det är så här jag är skapt, det är detta som passar mina ögon och min hud, men sen går det en tid, jag tröttnar igen och förändringen är ett faktum. Antagligen dröjer det lite längre denna gången för helt tillfreds med att utsätta bönan för eventuell risk är jag inte. Nu är det gjort och inte lönt att älta mer. Dags att ta sig till flygplatsen, jobbresa väntar.

Inga kommentarer: