tisdag 24 mars 2009

Styling

Imorgon ska jag till frisören och färga håret. Jag har ju velat så fram och tillbaka angående det här och en liten del av mig är fortfarande osäker på om det kan skada lilla bönan. Min BM säger att det är ofarligt, men å andra sidan finns det inga vetenskapliga belägg för vare sig det ena eller det andra. På nätet hittar man både folk som talar för och emot. Känner verkligen att jag behöver lite förändring så jag hoppas det inte är farligt. Att resultatet inte säkert blir som vanligt känner jag också till, men det är en risk jag är villig att ta.
Efter frisörbesök bär det av på arbetsresa utomlands igen. Snart, om allt går väl har jag kanske inte så många sådana kvar, det känns mycket skönt. Jag vill bara vara hemma, vill inte resa någonstans, vill bara sova och vakna i min egen säng och jag vill kunna träffa min fina man varenda dag.

2 kommentarer:

MochM sa...

Ja det där med hårfärger har jag också funderat på. Tror det kanske kommit bättre färgmedel nu än tidigare. Du blir säkert urfin!
Kram m.

Anonym sa...

Du kommer att bli jättesnygg i din nya hårfärg (vilket du såklart är i din "gamla" också):)

Jag färgar ju också håret och har faktiskt släppt tanken på att det kan vara farligt för Moto då alla jag har pratat med som har kunskap inom området har sagt att det inte är någon fara. Lycka till!!