torsdag 5 februari 2009

Väntan

I denna jobbiga väntan då vi blivit lovade slutligt svar på KUB-testet idag eller imorgon upptäcker jag till min förskräckelse att kliniken har stängt imorgon!! I desperation över att inte ha fått svaret idag (fast det inte var säkert) gick jag in på deras hemsida och ser då att det är stängt imorgon. Man kan ju innerligt hoppas att de är där för administrativa göromål för annars får jag panik. Har varit så inställd på detta nu och det är ingen rofylld, förväntanslängtan. Den är bara skitjobbig. Kan dessutom bli irriterad för att man betalat ganska mycket pengar för att få det här gjort och så blir det såhär... Jag ska inte klaga än för jag vet ju inte men det ser ju inte jättelovande ut...

1 kommentar:

MochM sa...

Nej men nej. Så kan dom ju inte göra. Förstår halvpaniken, då måste ni ju vänta ända till måndag. Det är inte okej. Hoppas du får tag på dom.
Kram m