lördag 7 februari 2009

Behåring

Någon annan som blivit luden under graviditeten? Jag har fått fjunig behåring i ansiktet och på magen. Så länge det håller sig såhär är det väl ok, men det får helst inte bli mer för då kommer jag att se ut som en dräktig varulv. Jag är andfådd och yrslig också, men det har väl sin naturliga förklaring med tanke på blodvolymen som ska ökas.
Vid nästa fullmåne kanske jag raglar fram som en hormonstinn, pälsbeprydd, flåsande, pustande varelse och ylar efter semlor och apelsiner. Watch out!
Har äntligen fått KUB-svar och allt ser fint ut, pust!!

2 kommentarer:

Signora sa...

Haha! Nej, just DET har jag faktiskt sluppit! ;-) Men andfådd är jag också.

Grattis till bra NUPP!

MochM sa...

Hihi, jag ska se upp nästa fullmåne så ingen galen Z dyker upp plötsligt!

Ingen ludenhet här heller. Än i alla fall. Men däremot känner jag som du vet igen andfåddheten!

Skönt med fina resultat på KUB. Grattis! Den 19:e är det min tur, lite orolig...

Ha en skön lördagskväll!

m.