söndag 8 februari 2009

Ont i svanskotan

Jag har fått ont i svanskotan. Det blir värre om jag är ute och går och idag efter en stunds promenerande fick jag dessutom ont i sittbenet på höger sida. Kan också känna av det om jag lyfter något, dammsuger eller tömmer diskmaskinen exempelvis. Det gör inte så ont att jag smäller av, men det känns. Vet inte om det har med graviditeten att göra, men det är väl troligtvis så. Kroppen förbereder sig ju både här och där och ett bäcken som luckras upp ska väl märkas på något sätt. Jag hoppas iallafall att det är tillfälligt och inte utvecklas till ett större bekymmer, framförallt reagerar jag för att det är en alldeles för tidig debut för krämpor.
Helgen i övrigt har varit underbart skön och i vanlig ordning tycker jag inte om att det är måndag imorgon, men det är bara att gilla läget.

Inga kommentarer: