fredag 31 oktober 2008

Sprutdag 4

Känner mig trött, lite spänd över äggstockarna och har en aning ont i brösten. Har också ett irriterande kli i halsen som jag tror kom i samband med stimuleringsstart. I övrigt helt ok. Ska ner till Malmö i morgon bitti för provtagning vilket känns mindre kul. Jag älskar sovmorgnar över allt annat, men i morgon får jag masa mig upp! Faktiskt tidigare än en vanlig arbetsdag.
Vi har bestämt oss för att göra en heldag i Malmö av det här med god frukost, shopping och lyxig middag på kvällen! Det ser jag fram emot. Om jag nu inte somnar med näsan i förrätten:) Har inte varit i Malmö dagtid på länge, men jag var faktiskt där under lördagsnatten förra helgen. Jag gillar Malmö och har alltid gjort vilket lett till att jag ofta var där för några år sedan men nu är det sämre med det. Det är synd, men i morgon ska jag njuta! Hoppas så klart också att östradiolprovet kommer vara bra så inte dagen blir förstörd...

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller tummarna att provet är bra