lördag 25 oktober 2008

Spraydag 14

Blödningen satte igång när jag var på utrikes tjänsteresa. Hade vägt fram och tillbaka huruvida jag skulle ta med mig sprutorna ner med de praktiska olägenheter som det innebär. Bestämde mig till sist för att inte ta dem med mig för att sannolikheten att jag skulle få börja spruta direkt inte kändes så stor. Hur tror ni det gick? Jag ringde kliniken på onsdagen och de ringde upp min man samma dag för beskedet att jag kunde börja spruta direkt, vilket då inte var genomförbart!! Så nu kommer jag få spraya nästan en hel vecka extra bara för det. Jag är så arg på mig själv för det här fast jag inte kan göra något åt det. Har fått tid för sprutstart på tisdag den 28/10, blodprov lördag morgon 1/11, ultraljud tis 4/11 sen får vi se hur det går...
Det är skönt att vara hemma igen och jag har inga utrikesresor inbokade på ett tag vilket känns så underbart! Solen skiner, höstlöven brinner på träden och jag känner mig ganska hoppfull. Det här ska bli en bra dag:)

1 kommentar:

Lilla J sa...

Usch, så typiskt! Kroppen kan verkligen konsten att jävlas med en!

Kram