tisdag 21 oktober 2008

Spraydag 10

Blödningen börjar komma. Det känns bra för då är det närmare till sprutstart och det är då det verkligen känns som man är på gång. Ska bli lite spännande att se hur min kropp reagerar denna gången eftersom dosen är minskad med en tredjedel. Hur länge kan man håll på och spruta egentligen om det inte utvecklas tillräckligt?
Jag börjar känna mig lite orolig och ångestfylld över utgången nu. Tänk om det inte går nu heller!
I övrigt händer det inte så mycket mer än arbete för tillfället. Fördelen att tankarna är på annat, nackdelen att för mycket stress nog inte är så bra...
Ur biverkningssynpunkt fortfarande väldigt argsint, men annars ok.

1 kommentar:

MochM sa...

Det kommer att gå bra! Oroa dig heller inte för stressen. Jag frågade min läkare om det, hon sa "det här är på cellnivå här i början, det kan du inte påverka".
Kram m.