måndag 27 oktober 2008

Spraydag 16

Svettas något fruktansvärt på nätterna, men är frusen dagtid. Känner mig inte lika arg längre men det ska ändå bli skönt att minska Synarela dosen i morgon. Har ringt apoteket för att kolla om det går att få tag i Pregnylen eftersom den var restnoterad sist jag försökte beställa hem den. Den finns fortfarande inte att tillgå vilket nog innebär att jag får be om ett recept på Ovitrelle istället. Enligt produktresumén så är det visst någon liten skillnad på de två preparaten, men jag vet fortfarande varför man väljer det ena framför det andra. Hoppas bara att det inte spelar någon roll!
Funderar en del på hur jag kommer att kunna hantera ett nederlag om behandlingen misslyckas igen. Jag kommer att bli så knäckt och bara se ett hemskt och enormt mörker. Är rädd för att inte kunna komma ur det, att inte orka eller vilja. Någon gång måste väl kraften ta slut även om man förundras över människans imponerande förmåga att resa sig gång på gång.

Inga kommentarer: