söndag 14 december 2008

Zzzzzz


Jag är så sömnig. Sover oroligt på natten, vaknar lätt och kan inte somna om. Tidigt imorse låg jag vaken flera timmar och snurrade runt, men var ändå för trött för att gå upp. När jag väl somnat om sov jag till 11.00 och då väcks jag av telefonen!!! Det hjälpte föga med sovmorgon för nu är jag helt slut igen. Tur man är ledig och kan slappna av när kroppen säger ifrån.
Är så fruktansvärt oinspirerad inför kommande arbetsvecka. Jag vill inte, vill inte! Jag vill vara hemma och vila. Längesedan jag kände sådant motstånd mot att arbeta, men nu hade jag gärna sluppit. Åtminstone inga längre resor denna veckan vilket är skönt.
Har inte handlat mer än en julklapp så lite stressad över det är jag allt. Orkar liksom inte ta tag i det och jag får panik när det är mycket folk i affärerna.
I veckan är det glögg med jobbet vilket jag inte heller känner för. Usch, så tråkig jag är! Det jobbiga är att ingen vet varför jag är så alldeles extra tråkig just nu, men om allt fortskrider så kommer de ju få veta tids nog...

1 kommentar:

Signora sa...

Jag känner igen mig. Jag känner mig precis som din isbjörn. Dödens dödens trött. Förmiddagarna är fortfarande ok, men efter lunch finns jag inte längre.