måndag 29 december 2008

Hurra, hurra, hurra!

Jag är så glad och lycklig!!! VUL såg bra ut och lilla bönan (som var en) mår bra och växer som den ska. Lilla hjärtat tickade på så jämn, fort och fint. Man såg små armar och ben och bönan är 17,6 mm lång. Det är fantastiskt, så underbart. Jag fick bild på miraklet och jag gråter när jag ser den. Nu ska det njutas i 190:) Har ju varit orolig för mina få symtom, men nu ska jag istället glädjas åt det, tacka och ta emot för bönan har det bra och graviditeten beräknades på dagen så långt gången som den är.
Jag är nöjd och inget kan få mig att sluta småflina idag. Life is gooood:)

3 kommentarer:

Signora sa...

Hurra! :-) Så härligt att höra!
Jag har väntat på ditt inlägg idag och varit lite orolig när jag fick vänta så länge. Skönt att du och bönan mår så bra nu!
Njuuuuuut!

Pez sa...

Åh så härligt!!
Det måste varit helt underbart att se bönan. Kan du inte lägga ut bilden??
Kram

MochM sa...

Åh vad skönt att höra!
Kram m.