tisdag 23 december 2008

God Jul!


Vill önska er alla en riktigt God Jul!
Jag har inte skrivit på ett tag för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Min oro kvarstår, mina symtom fluktuerar och jag nojjar. Jag mår illa varannan eller var tredje dag. Jag har molvärk emellanåt, brösten ömmar lite då och då. Mitt humör är hemskt! Jag är kontant hungrig, törstig och trött. För mig en gåta hur jag ska orka med alla julbestyr och än mer orka umgås med släkten på kvällarna!!! Jag är innerligt glad att jag inte arbetar dessa dagar.
Fick ju tid för VUL den 29/12 och det ska bli så skönt att få det gjort! Om allt är ok då så ska jag göra allt jag kan för att njuta av graviditeten framöver, innan dess är det svårt. Vägen hit har varit lång och kämpig. Man är ärrad och härdad. Man vågar inte tro att det skulle vara vår tur. Kan det verkligen vara så bra?

3 kommentarer:

MochM sa...

Klart det är er tur nu, men
förstår som du vet hur du känner.
Önskar dig en god jul!
Kram m.

Anonym sa...

Håller tummarna. Passar på att önska dig en god fortsättning. Kram /J

Signora sa...

Men du, det låter ju som rätt klockrena symptom? Och att de kommer och går är ju också helt normaaalt. Fast jag vet också hur du känner. Det är svårt att fatta att man verkligen är gravid. Men nu är det snart dags för vul, därefter känns det nog lite verkligare.

Kram!