onsdag 17 december 2008

Panik

Som jag skrivit tidigare har jag inga direkta symtom. Jag mådde riktigt illa en dag, men sen försvann det. Jag har varit och är superorolig. Gjorde då idag i ett försök att lugna ner mig ett nytt gravtest. Strecket är svagare än tidigare så det bådar inte gott. Ringde kliniken och de kunde inte säga något så länge man inte blöder. Varje molande känsla gör mig livrädd. Fick en tid för VUL den 29/12. Tiden dit känns hur lång som helst.
Jag sa väl att det skulle gå illa om jag bejakade graviditeten. SKIT! Samtidigt som jag inte är förvånad för jag brukar inte ha flyt så är jag fullkomligt förtvivlad och så ledsen. Min lilla, lilla böna...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej

Men det måste finnas en privat klinik du kan gå till pronto och göra ett VUL, eller? Du är i vecka 7 och jag har för mig att jag gjorde ett i vecka 7 eller 8 min förra graviditet! Håller alla tummar för dig! /Hälsningar Sandra

MochM sa...

Den där lilla bönan ska inte ge upp så lätt. Förstår att det måste vara pina att gå och vänta, men det måste gå bra!
m.

Hanna sa...

Jag trodde det var slut & förbi när jag var i v 7. Mina symptom försvann. Jag gjorde ett test, som var svagare. Gjorde ett till test, & ytterligare ett test ett par dagar senare - det visade nästan inget alls. Ett blodprov visade dock ett hcg-värde på över 60 000 & ett VUL visade ett tickande hjärta... Kontentan av det hela - ett svagt streck behöver inte betyda ngt alls! Håller tummarna! :) /Hanna

Anonym sa...

Håller tummarna och önskar en riktigt god jul. KRAM från Jenny.