onsdag 29 april 2009

Hålla igång

Jag försöker hålla igång lite och går ut på en promenad varje dag, men jag märker att det börjar ta emot. Orkar inte gå lika fort och inte lika långt som tidigare. Det känns bra att göra det och att få upp flåset lite, men idag blev jag osannolikt trött. Hela kroppen var totalt slut när jag kom hem. La mig på sängen för att vila men somnade som en klubbad. Känner mig fortfarande ganska mör men mest förundrad över hur annorlunda kroppen fungerar. Det är inte bara en kula på magen som läggs till utan hela systemet förändras för att kunna ta hand om det nya lilla livet. Det är fantastiskt!

2 kommentarer:

MochM sa...

Jag skrev precis till Maria, att det är märkligt att man tror att man är Stålkvinnan fortfarande. Att det är så svårt att ta in att kroppen fungerar annorlunda. :o)
"Vadå, jag orkar". Hihi.
Ha en härlig långhelg!
m.

Anonym sa...

Oh yes, kroppen ändras sannerligen här med och jag märker att jag inte riktigt hänger med i svängarna. Jag inser nu att min långa cykeltur måste ersättas av lugna promenader istället, för flåset finns inte helt enkelt.

Hoppas du har en härlig helg!

Kram