tisdag 7 april 2009

Trött klump

Läser mitt föregående inlägg och inser att det bara är några dagar sedan jag kände mig pigg och förväntansfull. Nu är jag bara så himla trött. Förväntansfull och lycklig är jag fortfarande, men hjälp så trött jag blivit. Sover inte så bra på nätterna just nu för jag har svårt att somna om efter toalettbesöken och de senaste dagarna har jag bara gått runt som i dvala. Det kan ju vara järnbrist. Äter visserligen järntillskott, men kanske inte tillräckligt. Det visar sig hos BM nästa gång.
Det kan ju också vara vanlig vårtrötthet som inte överhuvudtaget har med någon graviditeten att göra, faktiskt.
Min mage växer och jag kan emellanåt känna mig lite klumpig. Att ta på strumpor och knyta skor görs inte lika enkelt längre. Vilken tur man har att den största tiden kommer vara under sommaren då man slipper strumpor, skor och jackor.

2 kommentarer:

MochM sa...

Usch vad jobbigt att känna sig trött hela tiden. Det påverkar ju allt.
Hoppas du får sova ut i påskhelgen och jag hoppas också på barfotatider snartsnartsnart!
Kram m.

Anonym sa...

Hoppas att du inte är lika trött nu och att du har haft en bra och avkopplande påskhelg!!!

Ser också fram emot barfotatider och att slippa ha på sig så mycket kläder när man bara blir större och större. KRAMAR