onsdag 22 april 2009

Ändrade planer

Ändrade planer tillhör min vardag, så också under gårdagen vilket innebar att jag inte kom iväg till barnvagnsdjungeln. Eftersom det har känts ett visst motstånd kring detta så var det nog synd. Tänkte att jag skulle dra iväg idag istället, men nu är jag bara SÅ trött. Får be att återkomma till M om jag hittar någon liten och behändig vagn.
Har börjat inse hur mycket som måste ordnas innan bönans ankomst. Både praktiska lösningar i hemmet såväl som inköp av diverse prylar, stora som små. Jag är expert på att skjuta upp saker men i detta läget känns det inte så smart. Man vet ju faktiskt inte hur man mår om 2-3 månader och om man då överhuvudtaget orkar släpa sig runt i olika affärer för att införskaffa diverse attiraljer.
Slutsats: Få ändan ur vagnen och kom över din psykologiska spärr! Börja ordna med saker och ting nu medan du orkar.
Just idag får jag emellertid respit...

1 kommentar:

MochM sa...

Ja visst är det mycket som ska fixas? Samtidigt som man inte riktigt törs planera och faktiskt fixa det som behöver göras.
Angående vagnletandet fortsätter vårt också, uppdaterar på bloggen om jag hittar något bra jag med! :o)
Sköt om dig!
m.