fredag 5 september 2008

Ont i huvudet

Jag har sådan huvudvärk! Har haft det sedan i måndags och brukar aldrig ha ont i huvudet annars. Man blir så himla trött av att ha ont, orkar ju ingenting.
Jag fick ont i huvudet i slutet av nedregleringen med Synarela så nu undrar man ju om något är fel. Innan vi började vår första behandlingscykel var jag så otroligt rädd för att man skulle förstöra kroppens egna hormonsystem och försätta sig i ett irreversibelt klimakterium. Nu har jag fullt med hjärnspöken. Jag har kanske huvudvärk för att jag går runt och är konstant nedreglerad och aldrig mer blir som vanligt. Nästa ivf-försök går kanske åt skogen för att min kropp inte reagerar som den gjorde förra gången och behandlingen därmed svårare att reglera. Jag kanske har fått någon allvarlig sjukdom pga manipuleringen med hormonerna. Ja, ni märker hur jag drar iväg, HJÄLP!!
Någon mer som inte brukar ha huvudvärk men som haft huvudvärk mellan ivf-försöken?

Inga kommentarer: