onsdag 17 september 2008

Hem ljuva hem

Har varit på resa med jobbet i några dagar därav inga inlägg och inte har jag kunnat uppdatera mig vad som händer mina bloggvänner heller. Det är ju så otroligt skönt att komma hem när man varit iväg i några dagar!! Det har varit intensiva och långa dagar och jag är trött.
Jag tycker inte det är särskilt kul att resa så här mycket i arbetet (har tyvärr inget val) men för att relatera till ett tidigare inlägg så får det en att uppskatta det man har hemma. Det blir lite mer värt att kunna vara tillsammans med de man tycker om, att kunna prata, se varandra, äta middag eller bara att sitta i soffan och titta på tv och inte minst att få somna och vakna bredvid sin älskade. Nu ska jag njuta hemmet i två dagar sedan bär det av igen...
I övrigt väntar jag på menstruationen som borde komma nu, tycker mig ana lite känningar men det har jag sagt länge nu... Hoppas i alla fall att det kommer igång snart så jag kan få börja spraya igen. Är lite orolig att de inte ska ha tid för oss när vi tänkt just för att jag har svårt att få ihop det med mina jobbresor. Försöker att inte grubbla på det nu, får ta det när det kommer.

1 kommentar:

MochM sa...

Ja ta vara på tiden på bästa sätt, det är det enda rätta. Mys!
Det är ruggigt irriterande att det inte bara ska gå att börja spraya när man vill och kan, utan att det ska passas in i scheman...
Må så gott!
m.