onsdag 17 juni 2009

Musik & jordgubbar


Har ätit årets första svenska jordgubbar, mmmm. Bra med järn också vilket ju är lysande!
Sammandragningarna kommer och går men inte med 5-10 minuters intervall som i helgen så det är väl som det ska. Börjar känna mig riktigt klumpig nu. Har inte svällt ut så mycket mer än på magen egentligen, men den är stor så det räcker. Jag kommer ändå sakna den. I vanliga fall är magen liksom inte min favoritkroppsdel...
Jag är galen i musik och kommer garanterat ha egen musik med till förlossingsavdelningen så nu går jag och funderar på hur spellistan ska se ut. Vilken kär sysselsättning, man blir ju lycklig.

1 kommentar:

MochM sa...

Åh jag lever på jordgubbar nu för tiden! Jordgubbar och nektariner är mina sommarmåsten, mer denna sommar än vanligt. Gott gott gott!