måndag 29 juni 2009

4 dagar kvar!

Nej, inte 4 dagar till bönan kommer utan 4 arbetsdagar kvar. Visst är det något man ställer in sig på men jag hade orkat en dag till. Att koncentrera sig och göra ett bra arbete när hela ens existens är uppfylld av det som komma skall och med dessa frekventa förvärkar som påminner en om man för en stund skulle tänka på annat. Jag är trött. Sover ganska kasst på natten och ser fram emot att kunna lägga mig och vila när jag vill under dagen istället. Jag är varm och vill kunna bada när som helst.
Det ilar i mitt underliv och ibland gör det så ont att jag behöver stanna upp en stund och andas lite. Tycker bönan rör sig lite mindre och även om det kan vara på det viset utan att vara något konstigt så nojjar jag. Ska till BM i övermorgon, känns skönt att få bli kontrollerad. Så gnälligt det blev idag, men som sagt jag är trött nu...

Inga kommentarer: