lördag 24 oktober 2009

Fy på mig!

Jag lider av dåligt samvete. Dåligt samvete för att jag bloggar så dåligt... Jag är inne och läser andras bloggar och följer med i vad som händer i deras liv. De som fått barn och de som fortfarande kämpar på (håll ut!!!!). Känns taskigt att inte dela med mig av vårt liv sedan bönan kom. Att tiden inte finns som tidigare är så klart en anledning, men också att man kanske hellre startar om på nytt. Nytt liv, ny blogg liksom. Så tänker jag och när jag tänkt färdigt får ni veta. Fram tills dess blir det såhär sporadiska, tråkiga inlägg som egentligen inte syftar till något mer än att säga att vi lever och mår bra. Livet som mamma är underbart och vår fina dotter likaså:)

4 kommentarer:

Sara sa...

Hej tjejen, ja här händer det grejer.:)
Och vad kul med ett inlägg, vi saknar ju dig. Fast förstår att du har viktigare saker för dig just nu. :)

Och det låter ju ganska lovande med
dina symptom, för just nu har jag bara symptom för att mensen är på g, så jag hoppas sålla mig till skaran av er som varit övertygade om att mensen är på g, men istället fått ett plus!
Ha en trevlig lördagskväll!
Kramar Sara

Anonym sa...

Jag väntar och håller ut tills du har hittat din nya plattform. Att jagt saknar dig vet du ju redan;)

KRAM

Anonym sa...

Blogga ska man göra för sin egen skull, så släpp det dåliga samvetet :-)

MochM sa...

Men äsch då, kom igen när du känner för det. Jag hänger gärna med till eventuellt nytt ställe om jag får.
Sköt om er!
Kram m.