lördag 1 januari 2011

Nytt År

Nytt år, nya förhoppningar.
Sandra undrade i föregående inlägg hur det har gått. Klumpigt av mig att inte uppdatera, förlåt...
Jag iväg på ett andra ultraljud som utfördes av en läkare då. Det tog LÅNG tid! Ryggrad och magsäck friade hon snabbt men hon tittade på hjärtat om och om igen vilket ju gör en galet orolig. Slutbedömningen blev att det ser normalt ut trots allt. Jag är skeptiskt för hon sa å andra sidan att hon inte kunde se riktigt allt hon hade velat och att hon var rädd att missa något eftersom barnmorskan skickat oss vidare. Opsykologiskt, eller? Hur som helst så ska vi göra ytterligare ett ultraljud i nästa vecka och läkaren hävdade bestämt att det var enbart för min skull men jag undrar det. Orolig är jag fortfarande men tillväxten och allt det andra såg iallafall bra ut. Hoppas allt vad jag kan att jag kan få en riktig tumme upp i nästa vecka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Förstår att du är fortsatt orolig, konstigt vore det annars. Jag tror dock att läkarna vet vad de gör och att du kommer få än mer lugnande besked nästa vecka! Lycka till och tack för update!
Jag har följt din blogg ett bra tag och hoppas att du kommer att skriva lite igen då och då. Mig kan du hitta på: http://sandiibell.wordpress.com

Hej så länge!

/Sandra